دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم

آهنگ غمگین،دانلود آهنگ غمگین،اهنگ غمگین جدید،اهنگ غمگین قدیمی،آهنگ های زیبای غمگین؛آهنگ های اشک اور

دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم

آهنگ غمگین،دانلود آهنگ غمگین،اهنگ غمگین جدید،اهنگ غمگین قدیمی،آهنگ های زیبای غمگین؛آهنگ های اشک اور

دانلود آهنگ غمگین غروب از سیاوش قمیشی

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ق.ظ


دانلود اهنگ غمگین

دانلود آهنگ غروب از سیاوش قمیشی – یادتوهرتنگ غروب تو قلب من می کوبه،سهم من از باتو بودن غم تلخ غروبه

متن آهنگ :

چشمای منتظر به پیچ جاده
دل هوره های دل پاک و ساده
پنجره ی بازوغروب پاییز
نم نم بارون توخیابون خیس

یادتوهرتنگ غروب تو قلب من می کوبه
سهم من از باتو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه برای من نشونی از توبوده
برام یک یادگاریه جزءاون چیزی نمونده

توذهن کوچه های آشنایی
پرشده از پاییزتن طلایی
تونیستی و وجودم و گرفته
شاخه ی خشک پیچک تنهایی

یادتوهرتنگ غروب تو قلب من می کوبه
سهم من از باتو بودن غم تلخ غروبه
غروب همیشه برای من نشونی از توبوده
برام یک یادگاریه جزءاون چیزی نمونده

دانلود آهنگ غروب از سیاوش قمیشی با لینک مستقییم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
hamed rko

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی