دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم

آهنگ غمگین،دانلود آهنگ غمگین،اهنگ غمگین جدید،اهنگ غمگین قدیمی،آهنگ های زیبای غمگین؛آهنگ های اشک اور

دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم

آهنگ غمگین،دانلود آهنگ غمگین،اهنگ غمگین جدید،اهنگ غمگین قدیمی،آهنگ های زیبای غمگین؛آهنگ های اشک اور

دانلود آهنگ رپ غمگین گفتی میرم از گروه ۰۱۱۱

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ق.ظ


دانلود اهنگ غمگین

دانلود آهنگ گفتی میرم از گروه ۰۱۱۱ – یه روزی گفتی میرم پشت سرمو نمی بینم

متن آهنگ :

دل مـــــن تنگـــــــه بــــرات
بیا هنوز هستم عاشــق اون نگات

دیگـــه دارم مــی میــرم بیـــا پیشم عزیـــــزم
از تنهـا بودن تــو دنیــا من که خیری ندیــدم
یه روزی گفتــی میرم پشت سرمو نمی بینم
گفتی مونـــدن محاله با تـو بــــودن خیـــــالـه
تو کــه تنهـــام گذاشتــی رو قلبــم پا گذاشتی
اما پشـت سرت پلی روبرا برگشـت نذاشتی

به هــــر در زدم شــــایــد کــــــه برگـــردی
ولی جوابت این بود فرامــوشـم کن اگه مردی

دیگـــه دارم مــی میــرم بیـــا پیشم عزیـــــزم
از تنهـا بودن تــو دنیــا من که خیری ندیــدم
یه روزی گفتــی میرم پشت سرمو نمی بینم
گفتی مونـــدن محاله با تـو بــــودن خیـــــالـه
تو کــه تنهـــام گذاشتــی رو قلبــم پا گذاشتی
اما پشـت سرت پلی روبرا برگشـت نذاشتی

دانلود آهنگ گفتی میرم از گروه ۰۱۱۱ با لینک مستقییم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
hamed rko

نظرات  (۱)

Thankfulness to my father who shared with me on the topic of this webpage,
this blog is in fact awesome.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی