دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم

آهنگ غمگین،دانلود آهنگ غمگین،اهنگ غمگین جدید،اهنگ غمگین قدیمی،آهنگ های زیبای غمگین؛آهنگ های اشک اور

دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم

آهنگ غمگین،دانلود آهنگ غمگین،اهنگ غمگین جدید،اهنگ غمگین قدیمی،آهنگ های زیبای غمگین؛آهنگ های اشک اور

دانلود آهنگ غمگین خداحافظی از یاسین احمدی

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ق.ظ


www.sadsong.ir

دانلود آهنگ خداحافظی از یاسین احمدی – ای که تویی بال و پرم،منو ببخش باید برم

متن آهنگ :

لحظه ی تلخ رفتنه ، خدا نگهدار عزیزم
دست خودم نیست بخدا،اگه برات اشک میریزم
هرجا باشم عکس چشات ، مثل یه سایه با منه
سکوت لحظه های من،با قصه ی تو میشکنه

ای که تویی بال و پرم،منو ببخش باید برم
شگون نداره تو دیگه ،گریه نکن پشت سرم
تا وقتیکه نفس دارم،از توو عشقت میخونم
فراموشت نمیکنم ، ای پری مهربونم

باید برم خاتون من ، بانوی شهر قصه ها
تو این شب هجرت من،بشنو سکوت این صدا
هرگز به خوبیای تو ، من پشت پا نمیزنم
از شهر خاطرات تو ، محاله من دل بکنم

ای که تویی بال و پرم،منو ببخش باید برم
شگون نداره تو دیگه ،گریه نکن پشت سرم
تا وقتیکه نفس دارم،از توو عشقت میخونم
فراموشت نمیکنم ، ای پری مهربونم

دانلود آهنگ خداحافظی از یاسین احمدی با لینک مستقییم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
hamed rko

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی